Öncelikle içini ferah tut. En güzel zamanlarını kendine zehir etme. Aynı durumu bizde yaşadık. Böyle durumda doktor çok önemli. Bizide çok endişelendirdiler çünkü. Aynı durumu başka bir tanıdığım yaşadı ona doktora hiç bişey yapmaya gerek yok muhtemelen 26.haftada kaybolmuş olacak dedi. Dediği gibi de oldu. Bilgilendirmeleri tabiki güzel gördüklerini söylemeliler ama böyle durumlarda insan olumsuz küçücük bi kelimeden bile çok kötü şeyler çıkarabiliyor. Herşey tabiki Allah’tan, kabulümüz. Ama yinede insan elinden geleni yapıp çabalamak istiyor. Bizim ikili testte risk çıkmadı. Kist gördüler rutin kontrolde. Biz başka şehire gidip detaylı ultrason çektirdik. Orda isterseniz fetal dna yaptırın dediler onuda yaptırdık şükür ondada bişey çıkmadı. Şuan 30 haftalığız çok şükür kist kayboldu. İnşallah hayırlısıyla sizde çok güzel sonuçlar alırsınız.