Emirin_Annesi02 Benim komşum doğum yapmıştı onun annesi anlattı akşama sancıları başlamış hastaneye gitmişler doğumu gerçekleşceği sırada suya konup okunuyomuş o ot birden kapalıyken açılmış doğumu kolay olmuş o ot açıldıkca rahimde acılıyomuş doğum kolay oluyomuş bana öyle anlattılar sen okumuyosun yani annen bi yakının kim varsa hastanede o yapıyor onlar netten bulup duasını okuyup da yapmışlar