Cerendemir-52 33+4 olduk ama sanki hamileliğin başlarına döndüm gibi ağzımın tadı yok ne yesem midem çok kötü bi rahatsızlık hazımsızlık var son zamanlarda böyle başa dönen var mı merak ettim ☺️
bsraugr Cerendemir-52 ben de öyleyim ya 34 haftalığım ama iki haftadır sanki en başa döndüm sürekli uyku hali ve bulantı kusma, zaten 6. Haftadan beri bulantı ilacı kullanıyorum şimdi ona rağmen arttı bulantılar
Cerendemir-52 bsraugr ya bende çok şükür bulantı kusma hiç olmadı ama ilk başlarda da böyle bir şey yiyemez yediğimde de pişman olurdum yine öyleyim dediğiniz gibi uyku hali de başladı hayırlısıyla kucağımıza alalım da hepsi geçer inşallah 🙌🏻☺️☺️☺️
Dmrasln 33 haftalık hamileyim bende aynı sorunları yaşıyorum ne yesem kusuyordum bu ara gene şükür kusma geçti hazımsızlık ağrı devam ediyor az az yiyorum zaten sürekli açım😬
Cerendemir-52 Dmrasln valla az önce öğürdüm afedersiniz nerdeyse doğurcaz demek ki hamileliğin balayı zamanları geçti döndük başa😃😃😃
Cerendemir-52 Dmrasln sağ salim gelsinlerde zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır herşey onlar için 🥰