Zehra_09 toprak yemeyin tabi 😊 kan takviyesi alın. Kırmızı eti salata ile tüketin bolca. İmkanınız varsa tabi. Pekmez şerbeti yapın bi kaç damla limon sıkın. Ben bunları yapmaya çalışıyorum. 9 larda duruyor daha da düşerse zor benim için hamileliğim zor geçiyor bu kansızlıktan halim olmuyor. Ama bebeğe bir şey olmuyor o kansız kalmıyor bizler kansız kalıyoruz