Kızlar herkese merhaba 30+3′teyiz şu an ama ayıptır söylemesi rahminde bazı zamanlar inanılmaz baskı hissediyorum özür dilerim ama bazen rahmime parmağımı soksam çocuğa dokunacak gibi hissediyorum geçen hafta doktor da biraz aşağıda demişti alttan muayene etti ama bir sıkıntı görmedi rahmimde ağrı falan da var Allah korusun erken doğum riski falan mı böyle durumda olan ya da bilgisi olan var mı bir sorun olur mu acaba ?