Mirr06 29 haftalık hamileyim bugün kontrolde bebeğin karın bölgesi 1 hafta gerideymiş. Doktor bi sıkıntı olmaz beslenmene dikkat et dedi ama benim içim çok kötü oldu böyle bi durumla karşılaşan var mı ? 🙄☹️😕
Sevdapl Mirr06 benimki de bir hafta ileride. Göbekli bir bebek olacak seninki dedi. 3 haftaya kadar sorun olarak görmüyoruz dedi üzülmeyin.
Mirr06 vesilece diğer herşeyi çok güzel sadece karın bölgesi geride beslenmene dikkat etmiyomusun dedi çok üzüldüm midem çekmiyo yemek yiyemiyorum doğru düzgün inşallah bi sorun çıkmaz ☹️
Melekzx Mirr06 benimkinin karın çevresi 2 hafta geride dedi asimetrik gelişim geriliği olduğunu söyledi. Ama neye dikkat etmem gerekiyor ya da neden oluyor söylemedi
Mirr06 Sevdapl ya öyleyse korkmama gerek yok 🙄 2 hafta sonra randevum var yediğime içtiğime dikkat ediyim inşallah o zamana kadar normal değerlere gelir
Ofli Sevdapl Benim bebeğimin de karnı 1 hafta ilerideymiş. Su fazlalığı var. Sanırım ondan kaynaklanıyor. Siz doğum yaptınız mı? Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı acaba? Bu süreç nasıl geçti bilgi verir misiniz?