Cansutkbs Çamaşır sepeti kucagımdayken kapıya çarptım çamaşır sepeti karnıma girdi resmen ağrım yok kanamam yok ama bebeğime bişey olmuşmudur😢😢😢😢😢 lütfen cevap yarın randevum var ama bn yarına kadar ölürüm herhalde
sudamlasi Cansutkbs bişey olcagını sanmam ben her yere çarpıyorum🤦🏻 korunaklı bebeklerimiz içini ferah tut🙏🏻
Rabazcan Bisey olmaz canim allahin izniyle cok icerde bende vurmustum kocaman bi cizik olmustu hatta bisey olmadi 37 haftalik hamileyim suandada
Cansutkbs Direk bebeği etkilemez dimi ya zaten ilk bebeğimi kaybettim birde bunu kaybetmek istemiyorum allah korusun 15+4 deyiz ayrıca 😟😟