elifcindoruk ben de 34+5 im, özellikle bu hafta saydığınız belirtiler o kadar arttı ki. Bel agrısı, kasık agrısı, bazen taş gibi bir karın. Düzenli mi yalancı mı diye bekliyorum ama ilk olunca tecrübesizliğime denk gelir diye de korkuyorum. Haftaya kontrolüm benim, bu durumu doktoruyla paylaşan var mı aranızda