Ben ali.beye gittim burda duymuştum ismini cok sakin bi doktor guzel baya uzun uzun inceledi bilgilendirdi ekstra cikmadan once tekrar herseyin uzeinden gecti benim ikinci gebeligim ilkini alsancakta bi klinikte yaptirmistim memnun kalmamistum ama ali karaegeden memnun kaldım