Seherrr1234 Kızlar 35 haftalık hamileyim. Kızımı dışarı çıkardım geldim. Su gelmiş. Yani sancım vs yok hiç birşeyim yok. Hastaneye gideyim mi sizce
Tomvejerry Seherrr1234 suyun geldiyse git cnm ne kadar geldi bilemeyiz. Doktor bi baksın. Bebeğim suyu yeterli mi değil mi diye. Benim 2. Çocuğum zaten sezeryan olacaktım 39 a kadar bekleyecektik. Ama suyu azaldığı için 38 de aldı Allah’a şükür küvöze girmek zorunda kalmadı.
Sevdapl Seherrr1234 gidin mutlaka. Kardeşimin de suyu geldi gitti hemen. Sancısı falan da yoktu. Bebeğin kalp atışları zayıflamış sezaryene aldılar.