Değerli arkadaşlarım belki bi çoğunuza saçma gelecek ama bizim buralarda şöyle bi inanış vardır bir kadın doğuracağı zaman kimseye söylenmezmiş ağırlık olurmuş mesela benim annem yengemler için öyle yaptı hiç kimsenin haberi olmadı doğum zamanından bebişler roğdktan sonra konu komşuya söylendi bende perşembe Allah nasip ederse doğuracağım ama hemen hemen herkes biliyor korkuyorum bi aksilik çıkacak diye doğru bi inanış mı değil mi ama nazara inanırım nacizane fikirleriniz neler bu konuda