Cumartesi normal kontrole gitmiştim. Bi sıkıntım yoktu 35.haftadayım nstye girmemi istedi önce. 2 dakika aralıklarla sancılar çıkıyor hissetmiyor musun dedi hayır dedim alttan muayene etti ilk kez 3 cm açıklık var dedi hemen yatışını yapalım ciğer geliştirici iğneden sonra sezeryan olursun dedi🤷🏻♀️ Özel hastane olduğu için ve yüksek fiyat istediği için şehir hastanesine gitmek istedim ve yatışı kabul etmedim. Acil triyaj bölümünden gittim şehir hastanesine normal karın ultrasonu alttan muayene ve nstye girdim orda da nstde de sancı çıkmadı 🤷🏻♀️ Alttan muayene de sadece yumuşaklık var açılma yok dedi dinlen bol bol su iç dedi 🤷🏻♀️ Ben şimdi anlamadım kim doğruyu söyledi ben sancısız gittiğim halde özel hastanedeki doktor o kadar korkuttu ki psikolojim hiç iyi değil. Resmen kendimi doğuma hazırladım hiç iyi değil kafam uykularım kaçıyor 😢😢 bebekte dönmüyor 29.haftada kafası aşağıda olan bebeğimin şimdi kafası yukarda ve hiç dönücek gibi değil ayrıca doktorlar kafası büyük diyor 😢 bunu yada bu gibi bi olayın benzerini yaşayan var mı inanın moralim çok bozuldu elimi kolumu sallaya sallaya gittiğim hastaneden büyük bi korku ve stresle ayrıldım 😢😢