Hanımlar merhaba.
Şimdi doktordan geldik doktor : ben çok şaşırdım bebek çok aşşağıda dinlen bol bol hazırlıklı ol dedi. Nst ye girdim kasılma çıktı sancı görünmüyor dedi.
Çok korkuyorum hanımlar varmı bunu yaşayan. Nolur yardım edin. ( 30 haftalığız )