BtL14 Hiç bi belirtimiz yok cuma günü yatış verdi doktorum, suni sancıyla deneyelim olmadı en son sezeryan dedi doktorum.. bnm durumumda olup açılması olan normal doğum yapan var mı ?
Sedefoznur BtL14 benim perşembe günü 40 doluyor biraz daha bekleriz dedi gelmezse bebek durumu iyiyse hiç belirtim yok benimde siz kaçıncı haftadasınız
1Cicekanne BtL14 bugün gittik doktora 38+ 3 üz . Açılma yok çatı normal bebek doğum pozisyonunda ama iri olduğu için normal olmayabilir bi hafta mühlet veriyorum doğurmazsan salı sezeryana alıcam dedi. Normal bekleyip alttan kesi atıp bebeği vakumla çekmenin bir anlamı yok dedi o yüzden beklemediğim kendi doğarsa ne ala doğmazsa salı sezeryanla alıcaz ki haftaya 4 kiloya yaklaşır bu çocuk hiç normal olacak gibi değil dedi.
momofkaan BtL14 benim de aynı şekilde 39+4 olduk. yarın sabah çağırdı doktorum kendi başlatacak doğumu olmadı sezaryen dedi ama inşallah gerek kalmaz
Seldaapk BtL14 hic açılma yoksa eğer zor olur ilk dogumumda benimde öyle oldu saat 8 den 3 e kadar sancı verdiler sancım çok yüksek olmasına rağmen nst de bir cm açılma olmadı bebek strese girince sezeryan oldum.39+6 da doğdu kızım .bir hafta daha beklese mıydım diye düşünüyorum hala 🤷
BtL14 Sedefoznur bnmde cuma doluyor bir de önü hafta önden gidiyoruz başından beri ama hiç açılmam da yok 🤦🏻♀️Tam kanala da girmemiş suniyle girer mi normal olur mu acaba bilemiyorum ilk gebeliğim
Seldaapk 1Cicekanne kilo olayına çok takılmayın ultrasonda olculenden farklı doğuyor genelde bana da 4 kiloya yakın demişlerdi kızım için 3410 doğdu
Seymoshh 1Cicekanne banada 4 kiloyu geçer demişti dr 3.450 gr doğdu oğlum normal oldu şükür eğer çok riskli bir durum yoksa beklemekte fayda var
BtL14 1Cicekanne offf aynı durumdayız bana da cuma günü gün verdi inş açılmamız olur da normal gelir Allah yardımcımız olsun
BtL14 momofkaan evet ya hep normal göründü başından beri bende öyle istiyorum ama cuma 40 olcaz bi türlü kanala tam girmedi açılmam yok🤦🏻♀️ Suniyle nasıl olcak acaba korkuyorum Allah yardımcımız olsun
RojNur BtL14 bende 35+2 Bir cm açıklıktan kaç gün sonra doğum olur. Hemen doğum başlarmı ilk gebeliğim merak ettimde? Bide erken doğum riskim var
momofkaan BtL14 propess diye Bi fitil varmış sanırım onla açıklığı sağlayıp sonra suni veriyorlar ben yarın gideyim telefon görecek halim olursa yazarım buraya
1Cicekanne BtL14 ayy İnşaAllah ya bir anda tek nefeste kesiksiz eziyetsiz normal olsa noooolur 😫 anam 10 tane doğurmuş normal ya şimdiki doktorlar neden direk sezeryana alıyor anlayamıyorum neyse sağ sağlim kucağımıza alalım da herşeye razıyım
hunilimom BtL14 ben 41. Haftaya kadar öyle sıfır açıklık sancı yumuşama bile.yoktu artı kanalda bile değildi ama bir gece de basladi doğumum suni aldım suyum gelmisti
Elisam123 BtL14 ben öyle olmuştum 41. Haftada açılma yoktu sancım vardı sunu sancıyla güçlendirelim dedi doğum sancılarına ulaştık ama hiç açılma yoktu acil sezeryan a aldılar 4buçuk kilo bebek çıktı zaten normal olması imkansızmış Allah korumuş resmen