Sedefoznur evet evet bildim. Hatta ilk o apartmandan alacaktık diğer bloğundan. Dublexi vardı en üstte çok iyi fıyata bırakacaktı sahibi ama çok büyüktü bizim için vazgeçtik. Şimdi ki evimiz de dubleks ama mini çok büyük değil. Bu evle bile baş edemiyorum iyi ki sizinkilerin apartmanından almamışım çok büyüktü 😂