Sevdiceklerim Umutunannesi92 olsun daha çok haftamız var canınızı sıkmayın son haftalar kilosunu daha çok alır dengeler 😊
Sevdiceklerim Akgdk91 aklımızda bulunsun bizde yapalım böyle 😄 sizin iki hafta ileriden gidiyor o zaman yani öyle diyorlardir
Sevdiceklerim Melisakrtl masallah olur tabi neden olmasın maksat muhabbet olsun 😊 gelişimi de güzelmiş sizinkinin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Akgdk91 @Sevdiceklerim evet 31 haftalık çıktı canım ama tabi sonra nasıl olur bakalım benim ilk oğlumdada böyleydi nidicart kullanıyordum erken doğumu önlemek için o kilo alımını durdurdu malesef şimdide kullanıyorum inşallah bu sefer bişey olmaz