Rahim ve rahim ağzım çok dar doktor bunu söylemişti hatta eşimle 1 ay birlikte olamamistik diğer gebeliğimde rahmim kayganlasririci kullanmadan eşimle ilişkiye girebiliyorduk kürtajdan sonra tekrar aynı sıkıntı başladı son 3 gündür yine rahim ağzım genişlemiş kayganlasririci olmadan hemen girebiliyor sık idrara çıkma ve kasik ağrım var siz gebeliginizde böyle bir durum yaşadınız mı bu hamilelik belirtisi mi