Merhabalar güzel anneler 37+2 deyiz biz bugün doktorumuz suyun alt sınırda olduğunu,haftaya kadar bu seviyeyi korursa sıkıntı olmayacağını söyledi böyle bir durum yaşayan oldu mu? Devamında süreç nasıl işledi merak ediyorum. Erken doğum veya sezaryan mı yapılıyor su azalmasında 😏