Mrveeee 11 haftalık gebeyim 2 gündür dişim çok ağrıyor ne yapmam gerek özel diş doktoruna gidicez şimdi ilaç falan verirse kullanimmi kızlar 😞🙈
Emlyjams Mrveeee ilacı bilmiyorum sanırım vermez erkensin daha. Ama benim esimin 9 çürüğü var. Asla ağrısı gecmez tek geciren şeyi söyleyeyim sana sirke ile gargara. Sirkeyi beklet ağzında mutttlaka geçiriyor ağrıyı canım
mehtap28 Mrveeee cok gecmis olsun hamileligin ilk 3 ayinda ilac kullandirmiyorlar size tavsiyem siyah zeytinin cividini cikarip icine tuz koyun ve agriyan disinize bastirin
Sibel01 Mrveeee canım karanfil yağı al pamuğa dök biraz ve ağrıyan dişinin üstüne koy çok iyi gelecek dene mutlaka
Mrveeee Emlyjams yaptım canım az önce fayda yok geçmedi 🤔😞 ne yapıcam bilemedim öle böle ağrı değil 🤔
TansuKesli 9.haftadayken 20 ilk dişim apse yaptı kadın doğum doktorunun onayı ile 5 gün antibiyotik kullanımın ardından çekildi çekildikten sonra tekrar 5 gün daha antibiyotik kullandım şu an farklı dişlerim ağrıyor sanki mecbur kalınca parol içiyorum. Tuzlu su ,karanfil yağı , karbonat, buz uygulama hepsini yaptım. Doktorun önerdiği sürekli tuzlu su ve karbonata devam ediyorum. Bir faydası olur belki sana da ama kesinlikle muayene olmalısın
Anneyimm Mrveeee ilac vermez ilk uc ay ve son uc ay dis yapilmiyor zaten ama doktoruna dans yinede ben yarn kesn yaptrcm doktrdn izin kagdm var