Sl_kyz25 özeller her il de aynı olmuyor Malatya’nın özelleri de iyi değil doktorlarına da kefil olamıyorum ben de aylardır araştırdım denedim gezdim ama şimdi devleti istiyorum konfor olarak devlet daha iyi yeni temiz hepsinden ebeler hemşireler daha tecrübeli oluyor o yüzden benim gibi boşuna özel takıntısı yapmayın daha iyi olacağını düşünüp