Gulkrmz 07.06 da beta 41 09.06 da beta 100 13.06 da beta 424 Doktor az yukselisten dış gebelikten şüphelendi ve ben kahverengi leke geliyor dediğim için dusukte olabilir diyor betayla takip edicez dedi Perşembe çağırdı böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Elifderin34 Gulkrmz ben dış gebelik geçirdim ama benimki bayağı ilerlemiş erken teşhis çok önemli dikkatli olun erken teşhis edilmezse dış gebelikte tüpe yerleşir tüpünü patlatır iç kanamaya sebep olur ve tüpünüz patlayınca tüpü alırlar tek tüple hamile kalma oranı da düşer dikkatli olun sık sık kontrole gidin doktorlar bizlerden daha iyi bilir sonuçta
Busraey18 Yükseliş az değil ki gayet güzel artmış başka doktora gidin bazı doktorlar gerçekten çok moral bozuyor
Busraey18 Gulkrmz benim degerim iki katına bile artmadı ama dış yada kimyasal gebelik çıkmadı canım sen özele git takılma bende yarın devlete gidecem kimbilir neler olacak