İkiz bebeklerimin birinde direnç artışı tesbit edildi kızım 2 buçuk hafta geride kalmış bu yüzden oğlum haftasıyla ilerliyo bu durumu yaşayanlar varmı aranızda nasıl bi yol izlendi dünden beri bunu düşünüyorm perinatolog dün bunun kromozomsal bozukluk yada genetik rahatsızlık yada dawn sendromu olabilceğini ancak bunun amniyosentezle öğrenebileceğimizi söyledi napıcam bilmiyorm dünden beri ağlıyorum çok karamsar konuştu