Gizem2121 Kizlar ben 19+5 haftaligm ve serkljliyim simdilik bir sorun dikiste yok ama bebk baya asgdymis suyunu patlatabilirmis bnm merk etigm acaba boyle erkn haftalrda suyunu ptlatirsa bi onlem aliniyomus yada dogm mu hemn basliyor bilgi verir misiniz
Deletedmom73711 Gizem2121 Allah korusun canım, inşAllah bir şey olmaz. Ayaklarını kaldır ve uzan sürekli, hiç yorma kendini
Gizem2121 Deletedmom73711 bir ksyibm oldu ztn 24 haftada o yuzdn cokk korkuyorm kaybtmektn 15 hftadn beri cok asgda ztn yukari cikar dedik ama ckmadi suyunu patlatabilir dedi cok asgdymis
Zeyzey_12 Gizem2121 bol bol havuç ye canım iş yapma bol bol dinlen vitaminlerini ihmal etme 🤍 Allah sağlıkla kucaklamanı nasip etsin inşallah 🙏
Deletedmom73711 Gizem2121 Takiplerin ne sıklıkla oluyor? Bol bol dinlen, stres yapmamaya çalış Büyüdükçe çıkar yukarı
Gizem2121 Zeyzey_12 vitaminleri kulaniyorm canm ztn serkljdn dolayi hicc kalkmiyorm ki yinede asgdymis