Miiiii bende aynı şekilde kızım özel cinarlida oldu 4 yıl önce buda Kasım’da olucak Allah nasip ederse çok artmış fiyatlar yazık günah ya benimde sezeryan o yüzden direk devlette olayım diyorum normal bekleme durumunda yok ama bende korkuyorum hemşirelerin tavırları ve hijyen konusundan. 2 gün kalınıyor bide devlette bilmiyorum kafam karışık benimde