Arkadaşlar gebelik sekerim var güzelce beklendiğimde tamam sorun yok ama bugün daha hafif besleneyim dedim az yulaf yarımdan az muz kestim az da ceviz 165 çıktı sekerim üstelik muz yesildi şekerli bile değildi tadı çok moralim bozuldu. Ne yapsam insilune mi başlasam dr istersen insilun verebilirim daha rahat daha özgür olursun demişti 28 haftaligim yani ne yapsam bilemedim arkadaşlar arada kaçamakta oluyor disarda yemek vs yediğimde kaçıyor. Kafam cok karışık insilun kullanınca dr dedigi gibi biraz daha mı rahatız sekerim diyete rağmen yüksek yani gecen pasta yedim onda bile 163 du yani muzla da 165 yani ha muz ha pasta ayni şey mi Allah aşkına nasıl aynı değer olabilir.. kafayı yicem ben