Seda70 ben sadece bir kere muayeneye gittim dr memnuniyeti göreceli bir kavram ama dr esra şahin den memnun kalmadım ilgisi hoşuma gitmedi nihan çetin yada ebruağırder düşünüyorum yorumlar iyi tavsiyede var bakalım bende orada yapacağım inş doğumu yoğun bir hastane ilk muayeneye gittiğimde 1 saat bekledim kontrole gittiğimde kayıtın ardından hemen girdim