Fidan_14 Merhaba kızlar benjm belimin biraz aşağısı yani popomun tam usdu çok kötü agrıyor oturunca duramıyorum bu neden ola bilir
Yaseminf Fidan_14 ben yaşamadım ama hamilelikte magnezyum eksikliği olanlarda çok ilginc yerlerinde ilginç ağrılar olabiliyor kuyruk sokumuna doğru mu ağrıyor
Fundatercuman Fidan_14 Ben de öyleyim bu sıralar 30+5 oldum. Magnezyum eksikliğinden sanırım çünkü biraz aksattim şimdi düzenli kullanıma başladım yine. Bı de bebek büyüdükçe normal diyorlar..
Fidan_14 Yaseminf böyle kalkamıyorum Sanki kırılıcakçış gibi uzanınca oturunca agrımıyor oturub ayaga durunca ağrıyor vitamin d çok eksik bende ondan ola bilirmi
Yaseminf Fidan_14 magnezyum olabilir doktoruna anlatırsan ilaç yazar bi git istersen kafamıza göre bisey demeyelim şimdi hamilelik değişik bisey çünkü
Yaseminf Fidan_14 ikisi farklı d vitamini ve kan ilacını doğumdan sonra da kullanmaya devam edeceğiz ağrılar için hep magnezyum veriyorlar diye biliyorum