İŞKUR ile görüştüm ben. hem de iki kere , kesin olsun diye. 32de çalışabilir raporu aldıktan sonra 37de tekrar rapor almaya gerek yok dedi. İnsan kaynaklarına söyledim onlar da evet zaten otomatik işliyor dedi. Ama İŞKUR ikinci görüşmemde ‘işveren talep ederse alabilirsiniz’ dedi. Yani almana gerek yok aslında ama madem kurumun talep ediyor, riske atma, raporunu al.