dibuuu Kızlar kısmetse 26sinde epidural sezeryan olucam ameliyattan once ve sonra ne onerirsiniz acaba🤔😊
Melikerim dibuuu sonrası içinde ameliyattan çıktıktan sonra yeme içmeye izin verildiği an 2 adet sek nescafe önermişti doktorum epidural sonrası baş ağrısını engeller demişti hiç sevmememe rağmen içtim nescafelerimi ve çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım😊
HalisEbruoban dibuuu canim bol bol hurma ye sezeryanda sut gec gelebiliyo cok ise yariyo sacini makyajini yap kendini iyi hisset 😀
Melikerim Epidural sezeryan doğum yaptım ilk gebeliğimde gece 12 den snr herhangi bişey yeme demişti doktorum ameliyat öncesi tuvalet sorunu yaşamamamız için öyle yapmıştım onun dışında hazırlandım saçımı makyajımı yapıp gittim ve herşey çok iyi geçmişti çok şükür💞 Şimdi ikinciye hamileyim amaa sanırım ilkindeki cesaretim yok asla🙈
denizefe oncesınde bıse yapmana gerek yok stres yapma yeter sonrasında uyusman gecınce yuru sık sık gazını cıkar bol su ıc sutun cok olsun ınsalah 🙏
gokturksmom Kızlar bide merak ettiğim bi şey var fotoğrafçıların paylaştığı fotoğrafları görüyorum anneler oje sürmüş oluyo ben de sürmek istedim bi an ama araştırınca izin verilmiyomuş diye duydum acil bi durum olduğunda önce tırnaklara bakılıyomuş morarma var mı diye bu yüzden oje yasakmış ama doktoruma sormayı unuttum sizin bi bilginiz var mı bu konuda ?