Kizlar 39+2yim dun agrim oldu demiştim ya. Bu gun şu an hastanedeyim acilmam yokmuş Rahim kapalı dedi doktor. Elime sertlik gelio dedi ebeye. Nstde dumduz çizgi cikti sancı sıfır. Cuma günü ac karni gelsin demis asistanina. Başkada birsey demedi. Simdi bekliyorum yarim saat sonra doktor gelecekms acil ameliyata girdi. Ağlıyorum moralim sıfır o kadar agri vuruyor ama acilma yok. Cok korkuyorum sezeryana alın demek istiyorum ama çevrem korkutuo