Kizlar benim esim 4 erkek kardes, biz 2 erkek bir kiziz. Henuz ilk gebeligim ve bu verilere bakarak erkek doguracakmisim gibi hissediyorum🙈 esimde ben de en kucuguz yegenlerinde kiz cogunlukta bizde de yegenler erkek cogunlukta basta saglikli olmasi onemli tabii, 4 bir yani erkek kardes olup kiz doguraniniz var mi? 😂😂 cok merak ettim