Kızlar kış boyu hasta olmadım kendimi korudum doquma 4 günüm kaldı ben de aşırı gıcık bi öksürük burun tıkanıklığı ses kısıklığı oldu ne yaptıysam geçmedi geçmiyor yani sınavdan geçiyorum sanırım inanın hastalıktan doqum bile umrumda deqil şuan isyan etmek istemiyorum ama dayanamıyorum yani durdum durdum şimdimi hasta oldum normal mi bu