Zeliha06 Merhaba hanımlar 😊😊 bugun çatı muanesi oldum bebiş biraz kilolu olduğu için Alttan bi muane edıyim dedi doktorum 37+3 haftalık gebeyim İnan'ın hiç korkacak hiç birşey yok çok korkarak gittim buradaki çatı muanelerini okuduktan sonra. 20 sn sürmedi bile. Çok düzensiz bir akıntım vardı rahmim kapalı gibiydi catı muanesi olduktan sonra eve gelince günlük pet komple akıntı olmuş ve rahmim o kadar rahatladı ki keşke daha erken yapsalarmış diyorum ☺️😍
Senasehr Zeliha06 ben 24 saat sancı çektim muayeneden sonra Doğum başladı sandım hatta herkeste farklı oluyor demek ki
Fatmayaz Zeliha06 doktordan doktora değişiyor o 😂 özelde nazikçe baktı canım yanmadı ama kadın Doğum hastanesinde lap diye sokuverdi acıdı azıcık bi anlık bisey zaten ama😂 hayali ürkütüyor 💀
Zeliha06 Rabazcan hiç kasmayın 20 sn sürüyor hiç acımadı tam tersi çok rahatlama geldi diyorum ya korkutuyorlardı beni kanaman olur vs diye
Rabazcan Zeliha06 evet banada iki uc gun kanama oluyo ediyo diolar korktm herhalde elini sokup cikartiyo die dusundum bian