Kızlar bu haftalarda ciddi anlamda bel, kalça, bacak sancısı yaşayan var mı ? Dün eşimle yemeğe çıktık dönüşünde ciddi bir sancı saplandı bacağıma olduğum yerde ayakta kaldım. Asla kıpırdayamadım eşimle bekledik dakikalarca. Acıdan tansiyonum düştü. 🥲 Doktorum bebeğin kalça sinirlerine bası yaptığı için sinir sancısı çektiğimi söyledi. Yine de osteocare kalsiyum başladık. Sizde durumlar nasıl? Yaşayıp ek bi çare bulabilen oldu mu ? Sıcak duş bi nebze iyi geldi gibi bana :(