Ormanmeyveli Kızlar iç çamaşırı alışverişi yapacağım doğum için. Fakat üst kısım özellikle doğumda kaç beden kadar artıyor. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Şuanki bedenimle aynı olmaz sonuçta süt olacak.
Deletedmom83940 Ormanmeyveli ben daha doğum yapmadım ama üst bölgem özellikle göğüs kısmım sütyenlerim sıkmaya başladı yeni sütyen almaktansa agraf aldım baya rahatlık varmış bide dört tane yüksel bel külot aldım
Sbm050421 Ormanmeyveli 27+4 üm son ay almayı düşünüyorum , doğuma birkaç hafta kala , bence öyle yapın
Ksks07 Ormanmeyveli ay ben 33+2’yim göğüslerim aynı beden bence doğuma yakın alın derim. İlk 3 ay 1 beden büyüdü sonra hassasiyeti geçince aynı bedenime döndü. Yani son an alınması gerekenlerden diye düşünüyorum. Kişiden kişiye çok farkediyordur çünkü.
Ormanmeyveli Nskyhn ayy öyle mi o zaman öyle yapayım şuan bile 2 beden büyüdü valla kestiremiyorum o zamana ne olur bekleyeyim ben en iyisi 🙄
Deletedmom83940 Ormanmeyveli aa o zaman yeni iç çamaşırı şart ama emzirdikçe o dolgunluk kalmaz diye düşünüyorum ya yine de yeni doğum yapanlar daha iyi bilir tabi 😊
Nskyhn Ormanmeyveli evet ben de indirimde emzirme sütyeni alayım dedim bedenimi falan attım hangisi sence diye bana daha dur son ayda al zaten sürekli indirime giriyor deyince vazgeçtim. Daha ne kadar büyüyecek bunlar ya djdjdj
Ormanmeyveli Ksks07 ay evet herkes bu öneride bulundu benimde 2 beden değişti dediğiniz gibi bekleme kararı aldımmm😍
Sbm050421 Ormanmeyveli insan bir an önce alıp bitirmek istiyor sizi çok iyi anlıyorum bende öyleyim 🙈 ama emzirme sütyeni için beklemek lazım , diğer eksikleri tamamlayın bi o kalsın ☺️
Buseyllzr Ormanmeyveli ben hamilelikten önce 85 takiyordum 2 tane emzirme sütyeni aldım ikisi de 95 beden son 1 aydır onları takmaya başladım göğüslerim çok büyüdüğü için tam oluyor 95 😚