cangirll canım ben çektirmek değilde kanal tedavisi yaptırdım kızıma hamileyken. Mesela 1 ml iğne yapıyorsa bana yarımını yapmıştı ama dayanılmaz acı çekiyordum. Doktorum sağ olsun o kadar bilgi vererek yaptı ki bu işlemi resmen içime su serpti ama sonuçta iğne oldum. Anestazi işe yarar mı bilemem çok geçmiş olsun.