Betulsen34 Valyria ilinizde bir sehir hastanesi varsa sehir hastanesini tercih edin derim. Sehir hastanesinde dogum yaptim 25 gun once anne dostu hastane politikalari oldugu icin dogumumdan cok memnun kaldim. Ben yapamiyorum dedikce beni yureklendirdiler. Allah onlardan razi olsun.
Betulsen34 Arvennn 2 kisilikti ama sansima baska kimse yoktu yanimda. Olsaydida sikinti olmazdi. Evet yeni yeni alinmaya baslamis. Sansima refakatcimde oldu 🙂
Feyzaerturk Valyria Ben Çekirge doruğa gidiyorum doğum için firma anlaşması ile 4050 ₺ dediler muayene içinde yine anlaşmalı olarak indirimle 215₺ veriyoruz
Anonymousmom Valyria dorukta fiyat gayet uygun ne kadar bütçe ayırdınız bilmiyorum tabiki.. bursa acıbadem hastanesine gidiyorum doğum 10000 diyorlar muayene 650 tl ):/
Ozgeyldz04 Ben bursa hayat Hastanesi’ne gidiyorum en son doğumu sorduğumda normal 6bin dediler ama temmuzda zam gelecekmiş. D İlk doğumun da hayattaydi 2 sene önce ve normal 2900dü bukadar artış çok fazlaaaaa geldi. yazık..