Belma o hastanenin eski bir personeli olarak söylüyorum ki malesef kabul etmiyorlar.
Sağlık bakanlığını arasanızda onlar neden kabul etmediklerine dair ikna edici bir açıklama muhakkak yapıyorlar.. hastanenin personeli bile o hastanede yapmıyor doğumu 😊 normal doğumu asla kabul etmiyolar
Bi risk yoksa planlı sezeryanı kabul ediyolar.