Merhaba. Aynı şeyleri yaşamamanız için sizinle tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Yenibosna Nisa hastanesinde doğum yaptım. Benim doğumum çok güzel başladı açılmam çok iyi ilerledi ama hastaneye gittikten sonra ebelerin müdahaleleri korkunçtu. Gündüz saat 15.00 civarı karnım 5 dk da bir sertleşip gevşemeye başladı. Ağrı sancı su başka hiç bi şey olmadığı için panik yapmadım bekledim. Zaten amacım hep sancımı evimde kendimi en rahat hissetttiğim yerde çekmek hastaneye mümkün olduğunca geç gitmekti. Bu sertleşmeler gece 12 ye kadar sürdü bebeğim de hiç olmadığı kadar hareketliydi. Sancı gece 1 gibi başladı hafif bir adet sancısıydı. Sonra belimden yukarı sıkıştıran 5 dk da bir gelen çok zorlamayan bir sancı çektim sabaha kadar. Ama hastaneye gitmek isteyecek kadar olmadığı için yine evimde kaldım hafif bir sancıydı. Suyum da hala gelmemişti. Bu arada sabaha kadar ara ara hurma yedim. Sabah olunca 10 buçukta hastaneye gittik artık riske atmak istemedim. 7 cm açıklık vardı hemen doğumhaneye aldılar. 11 de girdim 12.50 de bebeğim doğdu. Daha doğrusu doğurttular. Damar yolu açtılar serum verdiler bu ne diye sormadım. Daha sonra ebe bir arkadaşım doğumhanede serumla suni sancıdan başka bir şey verilmediğini söyledi. Zaten 7 cm açıklığım var çok güzel kendi sancım var ne gerek vardı. Ebe eliyle rahim ağzımı açmaya çalıştı suyumu açtı çok sert müdahalelerde bulundu. Çatala çıktım doktor eliyle vajinamı açtı ebeler karnıma bastırdı. Resmen hayvan muamelesi yaptılar. Tabi tüm bunlara hep tepki gösterdim ama bir yandan sancı çekiyorum kendime hayrım yok. Ve tüm bunlar beni aşırı gerdi. Doğumdan sonra tansiyonum nabızım akşama kadar düşmedi. Yani belki başlangıcına bakılırsa çok rahat ilerleyecek bir doğum olacaktı ama mahvettiler. Size tavsiyem eğer hassasiyetiniz varsa doğumu hızlandırmak için müdahale etmelerine izin vermeyin bunu önceden doktorunuzla konuşun.