Nahirep canm bsy sorcam. Bende 2 kızımda ne bulantı ne kusma ne gebelik hic birsey yasamadım. Ama 3. Ye hamileyim ve kusmaktan koku olayından öyle kötü oluyorum ki. Hep pis bir koku var ve bunu duyunca kusuyorum. Asırı zor bir gebelik icindeyim. Seninde su an yasadıgın bunun gibi mi? Cevremde farklı geciriyorsun farklı cnsiyet bu dyorlar ama dr byük oranda kız dedi bebegime. Merak ettim sende aynı seyleri mi yasadın diye