Selam kizlar benim bu ay adetim cok farkli geldi önceden ilk önce kahverengi leke gelir sonra tam gelirdi ve baya bi yogun olurdu 2 3 gün baya akardi ve akinti seklinde ve sancili olurdu 7 gün sürerdi bu ay ilk kahverengi leke geldi ertesi günüde cok acik kirmizi yada pembeye benzer sekilde damla damla geldi Sulu olarak koyu degildi fazla yogunda degildi sildikce geliyodu ve ped tam dolmuyodu 3 gün sürdü sadece simdi kaverengiye döndü sancida fazla olmadi hic böyle birsey yasayan oldumu aranizda 🤔