MinikBrokoli bak bende folik asit kullandım ama folik asit kullandım hamile kaldım demiyorum zaten öyle bi iddası da yok bu ilacın diyorum ki hamile kaldığımız da bebeğin gelişimi için ihtiyacı olan takviyeleri karşılıyor bunu doktorunuza da sorabilirsiniz beyin ve omurilik gelişimi için olan takviyeleri karşılıyor bazı doktorlar yediğimiz besinlerden karşılayabiliyorsanız vermiyor bile bazı doktorlar hamile kaldıktan sonra başlıyor sence hamile kalmak için mi kullanılıyor