Canlarım kendimi bildim bileli 9/6 yasiyorum bu gebelik zamani zorlamaya basladi kahvaltidan 1 saat sonra bile olcsem hep ayni olcude devam ediyor normal mi bu durum ya da bir cozumu olan var mi? Daima agzina bir set at diyorlarda dogru mu diyorlar? Ne yapmali tecrube edinen var midir?