Merhabalar herkese, doğum sonrası dağıtmak için metal kutuda isimli çikolata yaptırmak istiyorum. İnstagramdaki sayfalara baktım ancak çoğu sayfada etiket, görünüm, çikolata tadı konusunda şikayetler var. Çikolata yaptıran, memnun kalan önerebileceğiniz sayfalar var mıdır?🌸