Habibebayram Kızlar 23+3 gebeliğim dün gece kasık ağrısı ile acile gittim enfeksiyon var dediler ve bebeğin suyu fazlaymış kendi doktoruma da henüz randevu bulmadım bu durumu yaşayan oldu mu
Unlukacar Habibebayram canım enfeksiyon önemli onun dışında su fazlalığı genelde gebelik şekerinden de olabilir