[silindi] annesinin_beybisi benim de böyle bi tanıdığım var durumları da var yurtdışında başkasının yumurtasıyla bile denemeler yaptılar kaç kez denendi yok olmuyor. Keşke olsa ama vücut belli bir yaştan sonra gebeliğe kendini hazırlayamıyor bence bu noktadan sonra psikolojik destek alınması gerekli
annesinin_beybisi biokadin baktirdiginda 1450 imiş ben de söyledim 3000 den sonra cikiyor diye ama doktorun söylediğine anlam vermedim keseye benzer birsey gördüm demis rahim icnde gorduyse dis gebelik olamaz rahim dışında gorduyse neden tekrar gel bakalım diyor
Elfs annesinin_beybisi burda biri daha böyle bir durum yaşamıştı sonra keseyi de bebeği de gördü değerler yükselince 2 katı yükselmeyebilir demiş doktor