Kızlar 15+1 haftalık hamileyim. Az evvel doktordan geldim. Sırtı dönüktü hiç yüzünü çevirmedi. Doktorda çok uğraşmadı cinsiyeti görürüz dedim. Göstermedi yavrucuğum 😄 benim durumumu yaşayanlar varmı? Ne zaman göstermeye teşrif ettiler acaba? Doktor bana bir daha ki hafta gel dedi tekrar bakalım cinsiyet için dedi. Ama ben ya göstermezse diye 2 hafta sonra mı gitsem diye düşünüyorum 18. Haftaya girdiğinde yani 🙈