nursenasrky son adet tarihine gore yarin 6 haftalik oluyorum ve doktor kontrolum var ama ben 4 haftalik oldugumu dusunuyorum kendi hesabima gore.Ama sata gore 6 hafta.Sizce keseyi gorur muyuz onemli olan sat mi?
Hed1203 nursenasrky sata göre hesaplanacak hamileliğiniz. Keseyi de görürsünüz inş 5 haftadan sonra görülüyor