Yaren-kayranik Kızlar ben geçen ay regl olacaktım 3 gün gecikti sonra 4 gün oldum bu ayda 5 gün gecikti hamileyim diye sevindim ama sabah yine regl oldum sizde bu gecikmelerin sebebi ne böyle bişey başına gelen var mıı yani umutlandım eşimle oturdu ağladım
kubraselcuk Yaren-kayranik Gebelik olayını çok kafaya takiyorsaniz stres kaynaklı olabilir. Ama yine de bir uzmana danışın isterseniz 🙏
Tugcek33 Yaren-kayranik benm 2 ay önce 6 gün gecikti ama gebe değildim, bu ay 3 gün gecikti gebeliktenmiş. Stres olmamaya çalış her ay yeni bir umut inşallah güzel haberler alırsın🌸
Yaren-kayranik kubraselcuk regm bitsin gidecem bilmiyorum yani 9 aylık evliyiz daha nasıl olur ne olur cok emin olmadığımızdan ikimizde heyecan yapıyoruz sanırım ondan kaynaklı olabilir
Yaren-kayranik Tugcek33 inşallah cnm sana da hayırlı olsun sağlıkla al kucağına bundan sonra daha relax olmaya çalışacam
_y0 Yaren-kayranik benim de ilk 4 gün geçti sevinmiştim regl oldum hastaneye gittim kist olduğunu öğrendim canım kesin gitmelisin