MerveEbru Altı vakumlu olanı diyorsunuz sanırım. Ben henüz banyoda kullanmadım ama mama sandalyesi olarak kullanıyorum gayet de memnunum. Balkonda masanın üstüne sabitliyorum biz çay içerken oda meyve falan yiyor yada öğle yemeklerini balkonda masanın üstünde yediriyorum hem dışarıyı seyrediyor hemde onun da çok hosuna gidiyor